INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

tisdag 2 juli 2013

Tänk vad man ändrar sig...

Perioder i livet så ändrar man sitt tycke och smak. Rätt var det är så tycker man om en färg som man absolut inte kunnat tänka sig förut. Rosa är en sån färg för mig, otänkbart för något år sedan men härligt nu. Vilken tur att det är så, tiderna förändras och vi med dom.......

.......dessa ramar tilltalar mig, speciellt utan innehåll, bara ställda så där enkelt....

.....och rosa rosor i stora fång är så vackert att det nästan värker i hjärtat.

Jag vill igen tacka av hela mitt hjärta för all fin respons jag fick i helgen av så många nöjda besökare och utställare på Loppis/Hantverksmarknaden, utan er ingen marknad.
Kram/Ingela.

9 kommentarer:

hobbyvimsa sa...

Her også byttes smaken hele tiden..Mitt hjem har lenge vært fylt med rosa små smil:)

Nyt uken!

Klem Linda

Nette Cecilia sa...

Vi har olika färgperioder i livet se bara dom stora konstnärerna ,kram nette

pysseltanten sa...

Samma här...:) Tror dock att åtminstone hos mej, det hänger lite ihop med säsongen...Sommar->pastell....:))
Kramis Git

annika sa...

Svag rosa gillar jag också...i perioder...
Tack själv för att du orkar dra lasset med lördagens loppis. Tur att regnet höll sig på avstånd. Då vi åkte hemåt var det genom spöregn som jag tror drog sig österut, bort från er. Kul med loppis och tillfälle att möta bloggare....å gofika.

Kram
annika

Marie maräng sa...

Precis så kände jag också för rosa förut, men nu smyger det sig in lite rosa här och var :)

Underbara ramar!

Ha de så gott!
Kram Marie

Källeboda lantliv sa...

Ja så kan det vara .. När jag var 20 så hade jag hela min lägenhet i gammelrosa rosa .. Jag kallades för rosa Jeanette .. Hi hi ..nu borde det vara vitt .. Isåfall ..
Du har inspirerande bilder ..
Kram Jeanette

Källeboda lantliv sa...

Gammal rosa skulle det bara stå .. Blev fel ..kram Jeanette

sylvia sa...

Hei Ingela,
På så vakre bilder, ja at en forandrer seg er helt sikkert,
Rosa er skjønt, å særlig om sommer,
Lenge siden jeg har besøkt din blogg , koselig å se innom,
Mye som skjer å flotte innlegg som alltid,
Jeg har ikke vært i blogg land på en stund,
Men koselig nå å sitte å lese igjen,
Så da kommer blogg lysten,
Ting skjer av og til som slår en ut ,
Å da blir blogg nedpriotert
Ønsker deg en flott sommer ,
Klem fra sylvia

Lallbacken sa...

hej ingela.
lite rosa tillsammans med annat tycker jag också är fint. tänk om jag hade kunnat komma på marknaden!!! oj så många fina saker det ser ut att ha varit där :)
önskar dig en fin helg
mia